مجله آموزشی و تکنولوژی از موضوعات روز دنیا همراه با راهنمای خرید از محصولات آرایشی، لپ تاپ ، دکوراسیون، تلویزیون و...
لیست 8 بهترین تلویزیون Lg در سال 2023 و 2023
شنبه 22 بهمن 1401 ساعت 9:1 | بازدید : 1344 | نویسنده : هیمن | ( نظرات )

لیست 8 بهترین تلویزیون Lg در سال 2023 و 2023

lg tvدر این تلویزیون نانوسل از 8 میلیون پیکسل در صفحه نمایش تلویزیون استفاده شده تا قادر به نمایش جزئیات و رنگهای واقعی باشد. تکنولوژی نانوسل تمام رنگها را قبل از نمایش از فیلتر مخصوص خود رد میکند و با تقویت رنگهای اصلی باعث شفافیت و نمایش رنگها در وضوح کامل میشود. این تلویزیون 55 اینچ الجی دارای کیفیت عالی تصویر است؛ به طوری که حتی در زاویههای اطراف نیز کیفیت تصاویر به طور کامل حفظ میشود. از همین رو زاویه دیدی فوق العاده در تلویزیون ایجاد شده و شما از هر طرف که به صفحه نمایش تلویزیون نگاه کنید کیفیتی یکسان از تصاویر را مشاهده خواهید کرد. تلویزیون ال جی NANO86VPA از فناوری Pure Colors برای نمایش رنگهای واقعی تصویر استفاده میکند. در مجموع به دلیل فناوریهای بینظیر تصویر این تلویزیون کیفیت تصویری بسیار عالی ارائه میدهد. برند خوشنام الجی همواره در صدر جدول بهترین تلویزیونهای جهان قرار میگیرد که دلیل عمده آن کیفیت تصویر فوق العادهای است که در تلویزیونهایش وجود دارد.

ال جی Tv

lg tvچهار مدل تلویزیون ال جی که بازار را تسخیر کردهاند! الجی هر ساله با معرفی محصولات جدید و نوآورانه چشم عاشق مشتاقان تکنولوژی را به خود خیره میکند و امسال هم دقیقاً همچون گذشته چهار مدل تلویزیون را تولید کردهاست که بازار تسخیر کردهاند. الجی هر ساله با معرفی محصولات جدید و نوآورانه چشم عاشق مشتاقان تکنولوژی را به خود خیره میکند و امسال هم دقیقاً همچون گذشته چهار مدل تلویزیون را تولید کردهاست که بازار تسخیر کردهاند. الجی برند خوشآوازه کرهای طی چندین سال فعالیت حرفهای با گذر از پستی و بلندهای مختلف اکنون توانسته در صدر رقابتها به خصوص در حیطه تلویزیون ظاهر شود. در جنگ بازاریابی و رقابت آن برندی در نهایت برنده است که بتواند اعتماد واقعی خریداران را بدست آورد و مهمتر از آن، اینکه بتواند این اعتماد را حفظ کند. و فعالیت چندین ساله این کمپانی و آمار فروش بالای آن مهر تائیدی بر این موضوع است که LG یک برند معتبر، شناخته شده و از همه مهمتر، قابل اعتماد است.

در هنگام تایپ دستگاه آدرسهای پیشنهادی را نمایش می دهد.

3. در مرورگر تلویزیون ال جی برنامه تلویزیونی در حال پخش به صورت تصویر کوچکی در گوشه تصویر مشاهده میشود .برای غیر فعال کردن آن گزینه تلویزیون کوچک را کلیک کنید. 4. آدرس وبسایت مورد نظر را در نوار آدرس مرورگر تایپ کنید. در هنگام تایپ دستگاه آدرسهای پیشنهادی را نمایش می دهد. 1. پس از باز شدن صفحه مورد نظر به راحتی میتوانید با کنترل جادویی، بر روی نقاط دلخواه کلیک کرده و با استفاده از اسکرول روی ریموت، صفحه را به بالا یا پایین ببرید. 1. همچنین میتوانید جهت باز کردن همزمان چند صفحه وب، یک زبانه Tab جدید باز کرده و در آن آدرس صفحه جدید را وارد نمایید. در مدلهای NetCast: وارد منوی دستگاه شده و در منوی شبکه گزینهی «Miracst» یا «Wifi Screen share» را روشن کنید. در مدلهای Webos: کلید Home را انتخاب کنید و از آیکونهای پایین صفحه وارد قسمت Screen share شوید.

یک بهینه ساز قدرتمند برای نور پس زمینه در این تلویزیون تعبیه شده , نور محلی را کاهش می دهد و تصاویر را واضح تر از قبل به نمایش می گذارد. گیرنده ی ویدیویی این تلویزیون 4K @ 60P, 10bit است , قیمت تلویزیون ال جی 2023 قدرتمند ترین سیستم 4kیی که به دست انسان درست شده و الجی up76 آن را در اختیارتان قرار می دهد. یک فناوری مخصوص برای بهبود زمان پاسخ به بازی در اختیارتان قرار می گیرد. و بالاترین سطح ممکن برای اجرای بازی ها را ممکن می شود. HGIG مخصوص گیمر ها و برای گیمرهاست. این تلویزیون با در اختیار داشتن اسن تکنولوژی شما را از تلویزیون های گیمینگ گران قیمت بی نیاز می کند. این تکنولوژی باعث بهینه سازی نرخ نوسان سازی تصویر می شود. پردازنده ی تصویر در تلویزیون ال جی UP76 سرسام آور قوی است. Quad -core 4K processor در اختیار شما قرار می گیرد. تا تصاویر با بالاترین وضوح و کیفیت ممکن پردازش شوند و لذت بالایی را به ارمغان بیاورند.

چرا تلویزیون ال جی The only استعداد تو واقعاً می‌خواهی

lg tvیکی از بهترین تلویزیون هایی که شرکت ال جی در سال 2022 روانه بازار کرده است، G1 نام دارد که قابلیت پخش تصاویر با کیفیت 4K را دارد. پنل این تلویزیون از نوع OLED است و به گیرنده داخلی مجهز شده است. اگر طرفدار بازی های تلویزیونی هستید و یک نمایشگر بزرگ و قدرتمند برای بازی می خواهید، تلویزیون ال جی G1 قطعا بهترین گزینه برای شماست. پردازنده تصویر α9 Gen4 AI 4K در این تلویزیون، قدرت آن را افزایش داده تا بتوانید انواع بازی ها را با آن اجرا کنید. تکنولوژی OLED Motion Pro هم اکشن ها را روان تر کرده تا تجربه ای لذت بخش از تماشای فیلم های جنگی و پلیسی داشته باشید. یکی دیگر از بهترین تلویزیون های ال جی 2022، C1 است که کیفیت تصویر فوق العاده بالایی دارد. اگر دنبال یک تلویزیون ۵۵ اینچی از این برند هستید، C1 پیشنهاد خوبی برای شماست. این تلویزیون یک اولد C1 است که به پردازشگر α9 Gen4 مجهز شده و محتوا را به خوبی تجزیه و تحلیل می کند.

قیمت تلویزیون ال جی چرا}

در اصل نانوسلها تولید شدهاند تا با روشنایی بالا، دل کاربرانی را به دست آورند که از کم بودن روشنایی نمایشگرهای اولد (قبل از معرفی اولدهای Evo) گلایه داشتند. به هر حال اگر خیلی اهل گیم حرفهای نیستید و یک تلویزیون برای تماشای فیلم و سریال و مسابقات ورزشی با تصاویری روشن و رنگهای زنده میخواهید این تلویزیون نانوسل برای شما کفایت میکند. در نهایت یکی دیگر از چهار مدل تلویزیون ال جی که بازار را تسخیر کردهاند، مدل UQ8000 است. این تلویزیون اقتصادیترین مدل ال جی در بین سریهای مختلف با امکاناتی قابل قبول و هوشمند است. هرچند این برند یکی دو مدل زیر قیمت UQ80 نیز تولید کرده است اما این محصول با توجه به قیمتی که دارد کیفیت و امکانات مطلوبی را در اختیارتان قرار میدهد. به طور کلی اگر یک تلویزیون میانرده و اقتصادی میخواهید که کیفیت تصویر فورکی داشته باشد و بتوانید به اینترنت متصل شوید؛ یا در حد متوسط برخی بازیها را اجرا کنید، LG TV UQ8000 میتواند گزینهای مناسب برای شما باشد. در این مطلب چهار تا از تلویزیونهای پرفروش ال جی را معرفی کردیم که همگی جزو با کیفیت ترین تولیدات سال هستند. اگر نمیخواهید ریسک کنید و یک تلویزیون با کیفیت پایین بخرید بهتر است از برندهای معتبر و شناخته شده خرید کنید. به همین دلیل ال جی یکی از انتخابهای هوشمندانه در بازار ایران است. تمامی محصولات موجود در فروشگاه دهکده اصلی و اورجینال هستند و با قیمت استثنائی به فروش میرسند.

راه حل های فوری برای تلویزیون ال جی در جزئیات گام به گام

درگاه های سیمی متعددی را در پشت تلویزیون 55 اینچ ال جی UQ80 می توانید مشاهده کنید که مهم ترین آن ها درگاه های HDMI و USB می باشند. 3 پورت HDMI برای اتصال دستگاه هایی همچون کنسول بازی به کار می آید. 2 پورت USB هم برای اتصال دستگاه های جانبی به کار می آید که می توان شامل فلش و مموری باشد. ال جی از گیرنده های DVB-C/C2، DVB-T/T2، DVB-S/S2 هم در تلویزیون UQ80 بهره گرفته است. از اتصالات بی سیم در تلویزیون ال جی UQ8000 می توان به بلوتوث و وای فای اشاره کرد. ارتباط بی سیم از بهترین اتصالات بوده است که در آن هیچ کابلی رد و بدل نخواهد شد و ارتباطی تمیز و راحت به شمار می آید. ولی خب برای این نوع از اتصالات باید دستگاه مقابل هم از بلوتوث پشتیبانی کند. با توجه به امکانات برتر تلویزیون سری 8 ال جی که در بالا دیدیم می توان به این قضیه پی برد که یکی از بهترین مدل 2022 و در عین حال قیمت مناسب ترین نمایشگر موجود در بازار است.

 

پشتیبانی از جدیدترین فرمتهای HDR همچون HDR 10 PRO ،HLG و Dolby Vision IQ که کیفیت فوق العادهای به رنگها و جزئیات تصاویر میبخشند. فناوری فوق پیشرفته AI Picture - Face Enhancing به طور هوشمند قادر به تشخیص جزئیات صورت در تصویر است. این فناوری به طور مجزا اجزای صورت موجود در تصویر را شناسایی کرده و با تقویت کنتراست باعث افزایش کیفیت و نمایش جزئیات بیشتر در صفحه نمایش تلویزیون ال جی 55NANO86VPA میشود. فناوری AI Picture نیز به روشی حرفهای کیفیت تصویر را بهینه میکند. FILMMAKER MODE جزو جدیدترین فناوریهای مورد استفاده در تلویزیونهای الجی است. این قابلیت تنظیمات تصویر را طوری تنظیم میکند تا بتوانید کیفیت واقعی فیلمهایی که توسط کارگردانهای حرفهای ساخته شدهاند حس کنید. به لطف این قابلیت از افکتهای عجیبی که باعث افت کیفیت تصویر میشوند خبری نخواهد بود. فناوری LG Local Contrast باعث افزایش کنتراست تصاویر شده و 4K Upscaling به افزایش کیفیت تصاویری که کنتراست و کیفیت پایینی دارند کمک میکند.

lg tvبهکارگیری پردازنده AMD FreeSync Premium و ALLM و VRR موجب شده، تلویزیون LG 55NANO86 سری 2021 جزو بهترین تلویزیونهای مخصوص بازی به شمار برود. ال جی از پیشرفتهترین نسل پردازنده خود موسوم به a7 Gen4 AI Processor 4K بهره گرفته و تصاویری سریع و بدون لرزش را تضمین خواهد کرد. ال جی از دو اسپیکر با توان خروجی 20 وات بهره گرفته است. سال 2020 تلویزیونهای سری نانو ال جی فروش بسیار بالایی را تجربه کردند. از همین رو ال جی به آپدیت آنها پرداخته و در سال 2021 محصولاتی متنوع و بسیار باکیفیت را عرضه کرده است. برترین تلویزیون نانوسل ال جی در سال 2021 مدل NANO80 است. 3840 پیکسل بهره گرفته است. تلویزیون ال جی نانو 80 سری 2021 نیز از فناوری NanoCell بهره گرفته است و رنگهایی غنی را فراهم ساخته است. همچنین ال جی توانایی پشتیبانی از فایلهای HDR 10 Pro را نیز داشته و رنگهایی فراگیر و برجسته را ایجاد خواهد کرد.

در این تلویزیون نویز و بلور به خوبی برداشته می شود و پردازنده در چهار مرحله با فرکانس 60 هرتز تصویر را نویز برداری می کند. فرمت های دینامیکی به فرمت هایی از تصویر گرفته می شود که جزئیات زیادی را داشته و برای نمایش به نورپردازی قوی نیاز دارند. در این تلویزیون نورپردازی از نوع Direct است و به نسبت نور پردازی Edge روشنایی بیشتری را تولید می کند. فرمت هی دینامیکی سطح های مختلفی دارند و در این تلویزیون ال جی HDR10 Pro نمایش داده می شود. محتوای SDR در تلویزیون UP7500 قابل نمایش هستند اما خوب کیفیت محتوای HDR به نسبت بیشتر می باشد. شما می توانید اینگونه فرمت های تصویر را از طریق میانبر هایی مانند نتفلیکس و یا دیسنی در منوی تنظیمات تلویزیون دانلود کرده و تماشا کنید. فرمت های موجود در بازار دارای نرخ فریم 24 و یا 24 فریم هستند. البته نرخ فریم 30 و 60 فریم هم وجود دارند که می توان آن ها از طریق ویدیو استریم ها دانلود و تماشا کرد.

در سال 2019 برای حفظ این مقام ال جی، بهترین و وسیع ترین سبد محصولات را ارایه داده است. تلویزیون های تولید شده در سال 2019 گوی سبقت را از سایر رقبا ربوده اند و توانسته اند، بدون هیچ رقبی به در اوج بدرخشند. تلویزیون نسل SM بر گرفته از نام قابلیت Super Ultra HD بوده و حرف M نیز نشان گر سال تولید تلویزیون یعنی 2019 است. تلویزیون های سری SM به عنوان پرچمداران و با کیفیت ترین تلویزیون های ال جی به حساب می آیند. تلویزیون های سوپر الترا اچ دی می توانند بهترین وضوح و کنتراست را برای تلویزیون به ارمغان بیاوردند و تجربه ی شیرینی را برای شما رقم بزنند. تلویزیون فورکا اجی مدل 55SM9000 به عنوان یکی از برترین مدل های ال جی در این باز محسوب می شوند و توانسته است، به محض ورود به بازار با قیمت مناسب خود بهترین فروش را برای ال جی فراهم کند. 3840 پیکسل بهره گرفته است. تلویزیون ال جی جهت جهت افزایش سرعت تصویر و روشنایی بسیار بیشتر از قابلیت NanoCell بهره گرفته است.



موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جادوکده و آدرس jadokade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 50
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 115
:: باردید دیروز : 32
:: بازدید هفته : 115
:: بازدید ماه : 6584
:: بازدید سال : 28032
:: بازدید کلی : 102688